25 Ekim 2017 Çarşamba

En uygun engelli sabit internet tarifesi

Engelliler için en iyi internet kampanyası  Turk.net
45 tl 1000 dakika ev telefonu 16 mbps (adsl) den başlayıp 100 mbps (vdsl)'e kadar adil kullanım kotasız internet taahhüt yok

Modem vermiyorlar bilginiz olsun kendi modeminiz varsa kullanın sorun olmaz örnek verecek olursak ben  LETGO'dan 25 tl ye 2. el bir modem almıştım yaklaşık 11 ay kullandım ve wifi performasını begenmedigim için değiştirdim şuan Asus ASUS DSL-AC55U kullanıyorum AC destegi olması ve torrent desteginin olması  oldukça memnun ediyor açıkcası alacak olanlara tavsiye ederim.


Ben 75/4 mbps Dowland ve upload alıyorum oldukça memnunum 
faturalarım düzenli olarak 45 tl gelmekte  yukarıda vermiş oldugum referans linkınden abonelik işlemlerinizi başlatırsanız 1 ay indirimden yararlarınırsınız tabi bende indirimden yararlanmış olurum sayenizde allah razı olsun şimdiden :)

(Hem siz Hem ben 1 ay bedava kullanabılırız}

NOT: Engellilere 48.75
 tl sabit fiyat normal vatandaşa aylık 60 tl 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder